top of page

Pomembno v letu 2022

Korona, oziroma protikoronski ukrepi so se spomladi končno umaknili na stran in močno upam, da bodo tam tudi ostali. Življenje se počasi spet vrača na stare tire in na "temne" čase nas v glavnem spominjajo le še stari izobešeni listi in nalepke z navodili in restrikcijami. Ostali so na svojih mestih, kot, da jih bomo jutri mogoče spet morali upoštevati - bog ne daj.


Sklenil sem, da bom v bodoče na tem mojem blogu objavljal le najbolj pomembne dogodke, oziroma povzetke dogajanj v določenem obdobju. Teče že tretje leto odkar sem se redno upokojil in mnogi pravijo začne takrat primanjkovati časa. Kot kaže velja to tudi zame - enostavno so dnevi nemalokrat prekratki in tako zmanjka časa tudi za urejanje bloga.

Kakorkoli že, v letu 2022 nisem še nič objavil, izpostavim pa lahko dejstvo, da sem tekmovalno plat rekreacije v glavnem črtal iz urnika, z izjemo agility tekmovanja, kjer tekmujem že od 2017 in bom verjetno še kar nekaj časa - upam. Zato sem se letos poleti odločil za nakup novega psa, Abby, rodovniška psička pasme JRT, ki bo, upam, uspešno nasledila Tayo. Ko že omenjam agility tekmovanja potem moram tu izpostaviti mojo odlično udeležbo na prvem večjem mednarodnem tekmovanju maja letos - WAO (World Agility Open), kjer mi je za las ušel naziv svetovnega prvaka v disciplini Games Championship. Do konca leta je v tej panogi na sporedu še državno prvenstvo. Pričakovanja so, kakšen bo uspeh bomo pa videli.



li.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page