top of page

Naj Naj 21

Po dooolgem času sem si vzel čas za novo objavo. Tokrat spet omenjam mojo udeležbo na NajNaj 21, ki je letos (2024) potekala že 10-ič. Mojih udeležb na tem trail teku je sicer nekaj manj, 8, lahko pa rečem, da sem bil tu kar pogosto.

Rezultat je bil tokrat nekaj čez 3 ure, cca 13 minut več kot lani. Ni slabo, sem pa daleč od nekdanje forme. Ta niti ne more biti kaj boljša saj je treninga bolj malo, predvsem zato, ker me že kar nekaj časa matra ledvena spinalna stenoza - nekakšen išias, ki mi jemlje voljo do izvajanja konkretnih treningov. Opravil sem že rentgensko slikanje in MRI, trenutno pa čakam še izvide s katerimi se napotim k ortopedu in fizioterapevtu. Hvala bogu pa, da teh težav skoraj ne občutim na kolesu in se lahko sproščam vsaj na ta način.




Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page