top of page

Corona obdobje

Dobro leto je od moje zadnje objave. Priznam, da sem postal zelo len za objavljanje na mojem blogu in tudi v bodoče verjetno ne bo dosti drugače - mogoče, če bom dobil obdobje navdiha.

Naj torej nekako strnem kaj se je v tem času dogajalo.

Kot prvo - februarja 2020 sem se redno upokojil. Občutki ob tem so bili mešani, tudi stresni. Glede na moje dokaj dobro psihofizično stanje se mi je po tej plati zdelo čudno, da sem s tem statusom postal nekako "neuporaben" za družbo in da drugi delajo za moj dohodek (beri penzijo). Po drugi strani pa vesel, da je kar naenkrat precej manj tistih, ki so mi prej hodili po glavi in živcih. Pa še nekaj je prišlo - časa za šport kolikor hočeš.

Ko omenjam šport so pri meni to kolesarjenje, tek in pa agility s psom. V letu 2020 sem napravil 8.000 km, kar je 2x toliko kot povprečje zadnji nekaj let. K temu je pripomogla tudi nova specijalka, ki sem jo nabavil z denarjem iz jubileja ob odhodu v pokoj. Tekaških kilometrov je v tem letu, tako čez palec, nekje 1.000 km, podobno kot sicer zadnja leta. Oboje kot rekreativni treningi, pretežno individualno. Kar se pa tiče agilitija, pa lahko rečem, da je bilo treningov kar precej, žal pa zelo malo tekmovanj zaradi epidemije corona virusa in vseh ukrepov v zvezi s tem.

Pandemija virusa Covid-19 je globalno posegla po celotni zemeljski obli in je na glavo postavila način življenja ljudi, kot tudi marsikatero dejavnost - zdravstvo, gospodarstvo... in tudi šport. V Sloveniji traja že od sredine marca. Čez poletje je bilo malce zatišja, z prihodom jeseni pa je udarila z vso močjo. Trenutno so v veljavi zelo restriktivni ukrepi, ki pa zaenkrat ne kažejo uspehov in se zna zgoditi, da se vse skupaj zavleče čez celo zimo, mogoče celo do naslednje pomladi. Do takrat rekreativnih športnih tekmovanj, predvsem skupinskih, ne bo, sploh pa ne v obliki, kot smo jo poznali doslej.


Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page