top of page

6. Istrski maraton

Kot že naslov pove, gre za 6. izvedbo priljubljene tekaške prireditve, ki zajema 9,5km, 21km in 42km razdaljo. Za mene je bila to prva udeležba.

Odločil sem se za najdaljšo, maratonsko razdaljo. Prijavil sem se že zgodaj v začetku leta, tako je bilo časa za priprave dovolj, pa vendar sem štartal z bistveno premalo kilometraže v nogah. Zavedal sem se, da se bo to na teku poznalo, zasigurno v zadnjih kilometrih trase.

Vreme je bilo kot nalašč, tudi kulisa in vzdušje tekačev je bilo enkratno.

Prvi kilometri so potekali v umirjenem tempu. Ritem teka je motila le burja, ki je pihala v prsa.

Najbolj je pihalo na odseku od Izole do Kopra, kjer se je okoli starega mestnega jedra tek obrnil nazaj proti izhodišču. Čas na polovički 1:33 je bil kar nekaj nad zastavljenim planom, počutje pa še dokaj dobro. Zmotila ga je le vztrajno naraščujoča bolečina v desnem stopalu, ki se je kljub goltanju protibolečinskih tablet vztrajno povečevala.

Po 30-tem kilometru sem opazil, da mi je narastel pulz, čeprav je bilo počutje še dokaj dobro. Vseeno je bil to znak, da nekaj ne štima. Preventivno sem zmanjšal tempo, saj me je zdrava pamet opozarjala na moj EMŠO.

Zadnjih 10km mi je tempo pošteno padel in v cilj sem se bolj privlekel kot pritekel.

Vseeno pa sem za dobre 2 minuti izboljšal planiran čas in zadovoljstvo je bilo še toliko večje, ko je prišla razglasitev rezultatov in doseženo 2. mesto v kategoriji.


Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page