top of page

NajNaj 21 & Jošt trail

Škofjeloški polmaratonski trail NajNaj 21 je bil že 6. po vrsti in doslej sem se ga udeležil še vsakič. Res je všečen trail, tako po trasi proge, kot po organizatorjih, ki se tudi tokrat niso izneverili. Naj jim ta dobra navada ostane še naslednja leta.

Kar se tokratnega teka tiče se ga bom zapolnil predvsem po blatni drčalnici na spustu z Osolnika, rezultatsko pa ni primerljiv z ostalimi doslej. Se pozna, da je premalo dobrih treningov, sicer pa tek tudi ni letošnji moj "primarni" cilj.

 

Podobno je tudi z Jošt trailom. Tokratna tretja izvedba 10 km traila, katerega "oče" sem jaz, je bil najboljši doslej, tako glede udeležbe, kot organizacije in krasnega vremena, ki smo ga imeli prav ta dan. Mislim, da je ta trail prerasel porodne težave in se je prijel v tovrstni tekaški srenji. Predvsem pa sem vesel, da ga obiščejo vrhunski tekači, tako pri moških, kot pri ženskah. Tako se je zgodilo, da sta v kategorijah padli obe dosedanji najboljši časovni znamki. Moj čas je bil seveda pričakovano najslabši doslej - ne mnogo, le "skromnih" 5 minut.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page