top of page

Nočni tek Kranj

Glede na mojo odločitev, da letos štartam "na polno" v agilitiju, od pričetka maja s težavo najdem kak prost termin za udeležbo na tekaškem tekmovanju. Nočni tek Kranj sem si lahko privoščil, saj vsa stvar poteka zvečer. Tako sem dopoldan štartal na agility tekmi v Zrečah, zvečer pa še na tem teku.

Na kratko o teku. Na voljo sta dve dolžini - 5km (dva kroga) ali 10km (štirje krogi). Seveda sem se odločil za daljšo varianto.

Kljub temu, da je dopoldan že potekal tradicionalni Županov tek na ovalu Brda pri Kranju, se je na štartu skupno zbralo kakih 200 tekačev. Zakaj se organizatorja ne moreta zmeniti za ločena termina prireditve ki je v istem mi ni jasno. Vsekakor tu ni nobene logike. Pa pustimo to njim.

Tekel sem solidno. Prvi krog je bil zame malce prehiter, v nadaljevanju pa sem uspel ujeti pravi ritem in v cilj sem pritekel nekaj nad 40 minutami. Glede na to, da sem prehitel vse znane obraze mojih kategornikov sem upravičeno pričakoval uvrstitev med tri. Na koncu se je izkazalo, da sem si pritekel zmago. Resda, da konkurenca ni bila huda, pa kljub temu - ni bilo slabo. Še posebej ne, ko sem domov

odšel z lepo medaljo in dvema dobro založenima vrečama nagrad.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page