top of page

2. Jošt trail

Pa sem, skupaj s člani društva Divji zajci, uspešno spravil pod streho tudi 2. Jošt trail tek, ki je, kot sem opisal že ob prvi izvedbi, nastal na mojo pobudo. Tudi tokrat nam je vreme šlo na roko, saj so bile razmere naravnost idealne. Tudi udeležba tekačev je bila malce večja (41), predvsem pa je bila vrhunska zasedba.

Seveda sem po vseh organizacijskih pripravah dneve prej, to jutro pred tekom imel opraviti predvsem s pripravo na tek, torej kaj obuti in kako se obleči. No, za dobro uro teka ni treba posebno filozofirat, predvsem pa ne pretiravat pri oblačilu - bolje manj, kot več, je ponavadi prava odločitev. Bolj se je ura bližala deseti, bolj je postajalo toplo in dovolj je bil kratek dres.

Tik pod vrhom Jošta, 1. kontrolna točka, potem pa naprej proti Špičastem vrhu.

Kar se teka tiče - začel sem umirjeno, saj vem kako dolga in težka je trasa, vseeno pa sem na začetku občutek, da sem počasen. No, vmesni čas na Joštu pa je pokazal, da sem nekje na lanskem nivoju. Seveda sem imel stalno pod kontrolo tudi mojo konkurenco. Od Jošta dalje sem prevzel tretjo pozicijo v kategoriji 50+ in jo obdržal tudi do cilja. Končni čas je bil skoraj identičen lanskoletnemu, tako, da sem bil lahko s tekom v celoti zadovoljen. Drugo leto pa spet...

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page