top of page

Naj Naj 21

Tale trail v polmaratonski razdalji ostaja še naprej eden mojih najbolj priljubljenih tekov. K temu pripomore predvsem odlična organizacija tekme in pa spomladansko vzdušje narave, ki kar kriči po tovrstnih aktivnostih. Res - tek po prebujajoči naravi ima svoj čar, temperature ponavadi ravno pravšnje in gibanje postane pravi užitek.

Malce drugače je na tekmi. Tam tekač da ponavadi vse od sebe, to pa pomeni tudi nekaj mučenja, ampak na koncu to ni več pomembno - konec dober, vse dobro. Moram pa priznati, da so me pošteno boleli podplati, sploh desni. Mislim, da sem tu storil tudi napako in z napačno izbranimi supergami stvar le še poslabšal. Tako sem se zadnjo polovico teka res mučil z bolečinami, predvsem na spustih.

Sicer pa se je letošnja tekma zame odvijala nekje po pričakovanjih. Glede na formo sem kar precej natančno zadel končni čas v cilju, prav tako uvrstitev. Malce je zmanjkalo do stopničk, ampak glede na to, da je v mojo kategorijo prestopilo nekaj novih, jaz pa sodim po starosti že bolj na konec, vseeno solidna uvrstitev.

Vsekakor - tudi tokratna prireditev je uspela v celoti in še enkrat moram pohvaliti organizatorje, ki za sorazmerno nizko štartnino pripravijo izvrstno tekmo. Prepričan sem, da se s tem strinja tudi preostalih 299 udeležencev.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page