top of page

Kokoš trail

Lansko leto sem bil nad tem primorskim trailom navdušen, pa čeprav je tisti dan pihala neprijetna burja. Letos je ni bilo in tek je bil tudi v tem pogledu pravi užitek.

Vožnjo proti prizorišču v Bazovici sta mi tokrat delala Stojan in Aljaž. Po dobri uri smo bili že tam. V prijetnem sončnem vremenu se je ponovno zbrala nekaj sto glava množica tekačev, pretežno italijanov, opaziti pa je bilo tudi kar nekaj poznanih slovenskih tekačev in tekačic, pojavil pa se je celo tekač iz Kenije. Tovrstne prireditve so namreč v Italiji praviloma bogate pri nagradah.

O samem teku:

Proga 16 km trase je bila ponovno speljana po drugačni smeri, kar je po svoje dobrodošlo saj ne postane monotona za večkratne udeležence. Na razgibani progi tako nikoli ne veš kje točno si. Večinoma sem jo glede na moje sposobnosti pretekel, rezerve je ostalo le na spustih, kjer pa nisem hotel pretiravati, saj to lahko vodi v neprijetne padce. Končni čas nekaj nad 1:28 je bil soliden, ker pa na prizorišču ni bilo objave rezultatov, prave vrednosti nisem poznal. Kasneje zvečer sem rezultate našel in videl, da se zasedel skupno 70 mesto in bil 2. v kategoriji 55-59 - ni slabo.

Sicer pa so (smo) spet dominirali slovenci. Pri moških je zmagal Gašper Brega (tokrat končno ni zgrešil proge), pri ženskah pa Lucija Krkoč.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page