top of page

5. Medvoški tek

Medvoški tek je bil moj letošnji prvi ravninski tek. Pred tem sem malce kolebal ali naj se ta vikend udeležim tega ali Storžič vertikala. Ker se bliža Ljubljanski maraton sem se odločili, da bo do takrat treniral pretežno ravnino in delal na treningih hitrosti. Izbira 20 km razdalje na Medvoškem teku je bila zato pravšnja izbira in hkrati tudi pokazatelj kako še znam teči ravnino.

Moram reči, da sem bil s prikazanim kar zadovoljen. Dosežen čas je glede na razgibano traso (skoraj 200 m višinske razlike v štirih krogih), spodbuden. Za povrhu sem se visoko povzpel v generalni razvrstitvi, v kategoriji pa celo z naskokom prvi. Ampak te uvrstitve štejem bolj kot posledica, da na tem teku ni bilo kopice sicer odličnih tekačev - tako v moji kot tudi ostalih kategorijah. Precej bolj realno sliko bom dobil čez mesec dni na LM, kjer bom na 21km razdalji tekel z vsemi najboljšimi, kar jih premore naša dežela - polmaratonska razdalja bo namreč letos tudi trasa državnega prvenstva.

Kakorkoli že, Medvoški tek je luštna prireditev, ki mi bo ostala v lepem spominu in se je verjetno udeležim tudi v prihodnje.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page