top of page

Jošt trail

Naj povem že na začetku, da je Jošt trail v celoti moja zamisel. Ideja se mi je porodila letos zgodaj spomladi na enem od treningov. Idejo sem prenesel športnemu društvu Divji zajci, kjer delujem tudi sam. Naletel sem na posluh in tako smo 10. septembra izpeljali premierni trail. Vreme smo imeli fantastično, pričakoval pa sem nekaj številčnejšo udeležbo, ki je sicer bila. Tek je bil s strani udeležencev pohvaljen, verjetno pa bo treba za naslednjič izbrati bolj ugoden termin.

Čeprav sem imel z samo pripravo organizacije obilo dela, sem se teka aktivno tudi udeležil. Med 32 udeleženci sem na koncu zasedel 9. mesto absolutno in 1. mesto v kategoriji. Zmagovalec je postavil časovno znamko pod eno uro, kar se nekako tudi pričakoval, sam pa sem tudi tekel po pričakovanjih.

Če potegnem črto pod celotno prireditev - prvi Jošt trail je uspel in odločeni smo, da ne bo zadnji, zato bonaslednje leto spet uvrščen v koledar trail tekov.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page