top of page

Krvavec trail vikend

V soboto 28. in nedeljo 29. maja se je na pobočju Krvavca in okoliških hribih odvijal drugi Krvavec trail vikend. Vse skupaj je potekalo v dobrem vzdušju in pretežno sončnem vremenu. Prvi dan je bila na sporedu preizkušnja imenovana vertikal, kar je pomenilo v dobrih 5 km premagati 1300 metrov višinske razlike od spodnje postaje krvavške gondole do vrha Zvoha. Ta dan nisem bil v vlogi tekmovalca, pač pa sem skrbel za registracijo in objavo rezultatov. Tokrat mi je z ekipo še treh pomagačev to odlično uspelo.

Naslednji dan je bil trail tek na 11, oziroma 21 km razdalji. Tokrat sem evidenco tekmovalcev in njihovih rezultatov prepustil ostali moji ekipi, sam pa sem se podal na tek po daljši progi. Ta je bila letos zaradi obilice snega deloma spremenjena in v tem delu meni dokaj neznana. Vse skupaj sem si zamislil kot dober trening pred prihajajočim maratonom GM4O, ki bo čez 3 tedne.

S progo sem opravil v 3 urah in 36 minutah, kar je kar precej več od načrtanega. Po končani tekmi pa sem videl, da v bistvu to ni bil tako slab čas, saj so tudi ostali podobni tekači imeli podobnega. Res pa je, da sem (še zdaleč ne edini) 2x zašel, povrhu pa me je pestila dehidracija. Na vsej progi je bilo namreč premalo okrepčevalnic za tako težko progo, vendar to ni napaka organizatorja, pač pa moja. Moral bi si pač oprtati pas z bidonom, pa nisem - izkušnja za drugič. Mogoče sem pri tem preveč razvajen z maratonom GM4O, kjer je okrepčevalnic na pretek.

Nekje po Zvohom...

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page