top of page

Naj Naj 21 - 2016

Čeprav sem bil malce v dvomih, da bo teden dni premalo za dobro regeneracijo po 6 ur Kališča, se je tek Naj Naj polmaratona odvil po planu, pravzaprav celo nad pričakovanji. Prvo mesto v kategoriji pri solidni konkurenci in dober čas govorita zase. Forma je kot kaže dobra in tudi v bodoče si lahko nadejam kakih stopničk. Me pa nekoliko pestijo občasne bolečine v križu, ki so hvala bogu izrazitejše po teku, med samim tekom pa zaenkrat niso moteče.

Kaj naj rečem o sami tekmi? Nič presenetljivo novega - organizacija kot doslej vrhunska, odlično označena trasa, ki jo jaz že itak po 4 tekmah in nekaj treningih na njej že poznam na pamet, lepo obložene okrepčevalnice, lepe nagrade za najboljše..., skratka naj naj. No, le vreme tokrat ni bilo naj, saj je deževalo že od prejšnjega dne. Med tekmo je sicer bolj rosilo kot padalo. Teren je moker, kljub temu pa je bila večina proge v dobrem stanju, le spust z Osolnika je bil prava blatna drčalnica. Jaz sem jo odnesel brez padca, menda pa tudi na splošno ni bilo kake hujše poškodbe. Tu pa tam je bilo opaziti kakega tekača, ki je tam imel bližnje srečanje z blatno podlago.

Tags:

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page