top of page

6ur Kališča 2016

Tekanja gori doli na Kališče sem se udeležil že večkrat. Lani sem žal moral udeležbo zaradi bolezni izpustiti, letos pa sem jo seveda dal na svoj koledar.

Čeprav je zima višje ležeče predele bogato založila s snegom in je še 14 dni nazaj kazalo, da bo letos potekal pravi rodeo po zasneženi zgornji polovici kališke trase, je pomladansko sonce vendarle pobralo svoj davek in je bil sneg v času tekme le še na zadnjih 100 višinskih metrov. Mogoče so ti začetni kazatelji vplivali, da se je teka letos udeležilo manj tekačev. Temu primerno je bila slabša tudi konkurenca.

Moj cilj je bila ponovna zmaga v kategoriji 50+ in tu sem med udeleženci resno računal le na Miha Jeriča s katerim sva se tudi že sicer 'spoprijela' na marsikateri tekmi.

Kakorkoli že, točno ob 8:00 se je skupina 40 tekačev zapodila v breg proti domu na Kališču. Kmalu sem se prebil na sam začetek kolone saj je bil tempo pred tem zame kar nekoliko prepočasen. Skupaj še z dvema mlajšima smo prišli kot prvi prvič na vrh. Držala sta se me tudi na spustu, Trase namreč nista poznala in sem bil tako njun vodič. Eden od njiju, Vešligaj Jure, je bil na koncu tudi absolutni zmagovalec.

Pred prvim prihodom v dolino sem nekaj sto metrov prej že srečal Miha, ki je po spustu pridobil vsaj 5 minut prednosti in zdelo se mi je da ga letos ne bom mogel prehiteti. Kljub temu se je to zgodilo malo pred koncem tretjega vzpona, ko sem tudi sicer prešel skupno na drugo mesto. Tega sem obdržal do konca, čeprav sem moral vložiti kar precej napora, saj je bil tretje uvrščeni vseskozi le nekaj minut zadaj.

Dirka je bila, vsaj zame napeta, pogoji na trasi precej dobri, le pri spustih sem na začetku preveč manevriral - od nepotrebnega obiranja daljše poti, do mučenja po prestrmi varianti. Zadnje dva spusta sem izvedel po nekakšni srednji težavnostni smeri in dosegal solidne 'spustaške' čase. Na 6 ur Kališča je treba biti dober tako navzgor, kot navzdol, tu pa imajo prednost tudi lokalci, ki poznamo Kališče kot svoj žep.

Statistika mojega teka:

Končni čas 5 ur 28 minut in 41 sekund za 5 vzponov je precej nad letošnjimi pričakovanji. S tem sem gladko zmagal v kategoriji in dosegel tudi skupno drugo mesto. Odlično so se odrezali tudi nekateri ostali moji prijatelji iz ŠD Divji zajci.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page