top of page

Kokoš trail

Za uvodno tekaško tekmo sem si letos izbral Kokoš trail. To je tradicionalna tekaška prireditev čez drn in strn kraške pokrajine nad Bazovico (nedaleč stran od Trsta v Italiji). Zadnja leta jo obišče več sto tekačev, pretežno seveda italijanov, ne manjka pa tudi slovencev, pa kakšen hrvat se tudi najde.

Minulo nedeljo, 13. marca sem se tako še z Janezom U. in Aljažem B. odpravil na ta tek. Vremenska napoved za tisti konec je bila močna burja, kar je menda več ali manj stalnica na tem teku. Med vožnjo tja je postalo oblačno in rahlo je deževalo, vendar se je od Kozine dalje razjasnilo. Ko smo malo čez deveto prispeli v Bazovico pa je tam že kar močno pihalo.

Startno-ciljni prostor je na manjšem stadionu, kjer je še nekaj objektov kamor organizatorji spravijo vse potrebno za izpeljavo te, kar precej množične prireditve. Po kratkem ogrevanju in iskanju optimalne opreme za tek je kmalu prišel čas štarta. Kljub temu, da sem pričakoval precej gužve na začetku sem se vseeno postavil premalo spredaj. Tako sem moral prva dva ravninska kilometra vseskozi pazljivo manevrirati in prehitevati počasnejše tekače. Mraza kljub burji ni bilo, kmalu pa je tudi trasa prešla v najdaljši strm del in tu smo se vsi dodobra ogreli. Do tu sem imel občutek, da noge ne gredo kot je treba, potem pa so le stekle. Kasneje se je proga izmenjavala s spusti in ponovnimi vzponi, makadamski poti, pa do kozjih stezic - skratka, razgibana in lepa. Na koncu se je na 15 km razdalji nabralo 735 višinske razlike. Progo sem premagal v manj kot uri in pol. Kaj je to pomenilo glede uvrstitve nisem imel pojma in se s tem niti nisem obremenjeval. Po zaključku teka smo bili itak dogovorjeni, da jo kmalu obrnemo nazaj in ne bomo čakali razglasitve najboljših.

No, naslednji dan so bili rezultati na internetu. Udeležencev blizu 700, prvi trije generalno pa slovenci. Zmagal je Mitja Kosovelj, sebe pa nadem na 57. mestu, oziroma 1. v moji kategoriji z 43 udeleženci - kar malce presenečen. Enako sta se odrezala tudi Janez in Aljaž. Slednji je bil tudi generalno odlično 9.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page