top of page

Novoletni tek na Kališče

Danes, zadnjo soboto v tem letu sem se, ne vem v katero že, spet pojavil pri Preddvorski osnovni šoli kjer je štart tradicionalnega teka na Kališče. Rad se ga udeležim, malo mogoče tudi zato, ker sem doslej skoraj vedno prišel med prve tri v moji kategoriji. Udeležba sicer ni številčna, je pa zasedba zato toliko bolj kvalitetna.

V ničkaj zimskem dopoldnevu nas je štartalo nekaj manj kot 40 in kmalu se je naredila razpotegnjena kolona. Teka sem se lotil taktično, kar je pomenilo imeti večji tempo na položnejšem začetku proge, od potoka naprej pa kar bodo pač še dale noge. Glede na konkurente sem vedel, da lahko kaj pridobim le v tem "ravninskem" delu. In res sem si do potoka, ko se začne strmina, nabral kar nekaj prednosti. Ko se v drugem delu trasa cikcakasto viti navzgor je moč pogledati nazaj navzdol kje so zasledovalci. Opazim Janez U., ki je bil po občutku kako minuto za menoj. Do cilja je bilo še približno 20 minut in vedel sem, da bom moral vseskozi trdo delati, da ohranim prednost. Sicer se mi je približeval imel pa sem še ravno dovolj moči, da sem uspel priti v cilj kot prvi v kategoriji 51+, čas pa najboljši doslej. Temu se moram zahvaliti odličnim vremenskim pogojem, predvsem pa Janezu, ki me je še dodatno gnal v strmino. Vsak čas jih bo dopolnil 63, torej ima debelih šest let več od mene, neverjetno žilav možakar je moram priznati.

Na koncu pa še presenečenje organizatorja, ki je najboljšim namenil lepe nagrade. Šele doma sem pogledal v darilno vrečko in notri našel poleg ostalih stvari tudi lepo in praktično vetrovko..., se je splačalo mal pomatrat.

Zadnji metri do cilja - doma na Kališču.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page