top of page

Triglav tek

Dopust je že preteklost in v zraku je že čutiti vonj prihajajoče jeseni - obdobja, ki je meni zelo ljub za tek, predvsem po naravi. Temperature 10 - 20°C so precej bolj ugodne od poletnih 30 ali več.

In v takem vzdušju je potekal včerajšnji Triglav tek, pa čeprav je bilo za moj okus že preveč toplo. Ta tek očitno postaja zelo priljubljen, za kar gre zasluga organizatorjem, ki poskrbijo za res lepo vzdušje s celo kopico spremljajočih dogodkov, ter nenazadnje, čudovitim ambientom, ki ga nudi trasa po posestvu Brdo.

Teka na 10 in 21 km se je udeležilo nekje 1.500 tekaških navdušencev. Sam sem se preiskusil na 21 km, saj ponavadi izbiram daljše variante tekov. Po začetnem vijuganju mimo počasnejših tekačev sem po dobrem kilometru končno prešel na svoj ritem. Ker že dolgo nisem tekmoval na ravnini sem si zato tokrat nadel še merilec srčnega utripa, da vidim kako na zadan tempo reagira telo - predvsem srce. Če sem na začetku svoj ritem brzdal na max 165 utripov se je ta po nekaj kilometrih konstantno zadrževal na 170 in preko. Kljub temu nisem prišel v "rdeče obrate" in sem tako funcioniral celoten tek. K sorazmerno visokemu ritmu so bili krivi tudi tekači, istokategorniki. Čeprav me je po drugem krogu spet začelo boleti stopalo, sem stisnil zobe in v enakem tempu nadaljeval do cilja. No, na koncu sem bil za svoj trud poplačan z 18. mestom generalno in 3. v kategoriji.

Fotke s teka pa tokrat ni. Kljub obilici slik v fotogaleriji so me nekako zgrešili...

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page