top of page

Dopustniško potepanje

Ker v času letošnjega mojega kolektivnega dopusta ne gremo na obalo, mi je tako ostalo več časa za druge izlete. Tu seveda prevsem mislim na rekreativne, saj sicer moje telo, pa tudi duša ni zadovoljena, če se malo ne pretegnem. Vreme se ta čas kar dobro gor drži in priložnosti za skakljanje po naravi tako ne manjka.

Poleg že prej omenjenega družinskega potepanja po Pokljuki, sem po dolgem času spet obiskal Triglav - tokrat v vlogi vodiča. Kar se tiče kolesarjenja pa omenjam prelaz Nassfeld, ki sva se ga s kolegom Janezom lotila kar od doma, rundo čez Pavličevo sedlo in pa solo krog iz Kranjske gore čez Vršič, Mangartsko sedlo in čez Trbiž nazaj.

Za vse skupaj bi lahko rekel, da je čista uživancija, saj sem vse izvajal izven "rdečih obratov". Edini minus je bolečina v desnem stopalu, ki skoraj obvezno nastopi pri večurnih treningih in ki me spominja na mojo nedavno težavo s trombozo noge. Sprašujem se ali se bo to sploh kdaj prenehalo, saj imam občutek, da se zadeva ne izboljšuje, hvala bogu pa tudi ne slabša.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page