top of page

Zlata čipka 2015


Minulo soboto sem se po nekaj letih premora spet udeležil kolesarske dirke za Zlato čipko. K temu je pripomoglo vabilo, ki mi ga ŠD Kamikaze vztrajno pošiljajo in pa nova trasa. Ta namreč letos ni bila speljana na Soriško planino, pač pa po novi davški cesti s ciljem pri kmetiji Vrhovc.

Tja sem se odpravil kar od doma. V čudovitem dopoldanskem vremenu sem prav užival v spokojnem tempu proti Železnikom, ki so od mene oddaljeni približno 25km ali slabo urco - ravno prav za ogrevanje. Na hrbet sem si nadel manjši nahrbtnik saj sem računal da bo treba po dirki tudi kaj naložiti. Ponavadi namreč na tej dirki žrebajo praktične nagrade, pa tudi kak pokalček za dobro uvrstitev ni bil izključen.

Tega sem si tudi izboril, vendar sem se moral za to pošteno potruditi. Osvojil sem tretje mesto v kategoriji. Kaj več realno ni bilo mogoče, saj je bila konkurenca kar močna, meni pa se pozna, da nisem več navajen tekmovalnega ritma. Moram sicer priznati, da so se organizatorji lepo potrudili in pripravili lepo dirko v prekrasnem vremenu, vendar sem si na koncu rekel, da imam kolesarskega dirkanja za letos dovolj.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page