top of page

24. Ljubljanski maraton

Letošnji nastop na LM je bil četrti na 42 km. Kakih posebnih priprav nisem imel, saj sem se odločil, da pri teh mojih letih ne bo več cilj doseganje vrhunskih rezultatov, pač pa le "spodoben" nastop kamor pač že grem. Tekmovalnil tekov bo tudi sicer odslej manj, le nekaj na leto. Bolj pomembno mi je, da ostanem v dobri telesni kondiciji in da pri tem večino treninga preživim v t.i. coni udobja.

Da se vrnem k maratonu - letošnji je potekal v doslej najtoplejših razmerah, menda je bilo tudi preko 20°C. To za tek na dolge proge ni optimalno, zato lahko rečem, da so doseženi rezultati, vključno z ženskih rekordom, toliko bolj vredni pohvale - vključno z mojim dosežkom 3:22:58 in četrtim mestom v kategoriji. Načrtoval sem sicer par minut boljši čas, vendar pa sem se maratona zaradi pretoplih razmer lotil spoštljivo in veliko pil. To mi je sicer vzelo nekaj časa, vendar pa zato nisem imel nobenih drugih težav in kriz, le bolečina v desnem stopalu se stopnjevala, kar pa je tako ali tako stalnica pri meni.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page