top of page

6 urni tek po Kranju

Letos sem si zadal precej manj natrpan urnik, kar se tiče športanja. Pa vseeno sem se glede na mojih ravnokar obrnjenih šestih križih zadal malce mučeniškega - 6 urni tek po Kranju. Okroglo obletnico je pač treba malce začiniti, da se je potem vsaj še nekaj časa spominjaš.

Seveda sem se na to malce pripravil, predvsem sem v dveh mesecih pred startom napravil kar nekaj 20-30km tekov.

Na dan teka, 7. julija sem bil pripravljen, malce dvoma o izidu pa me je vendarle najedalo. Vreme je bilo zadnje dni kar precej vroče in to bi bil lahko moj največji sovražnik. Planiranih sem imel 60 km za že prej omenjenih mojih 60 let. To je približno maraton in pol - toliko v enem kosu še nisem pretekel.

Start za 6 urno varianto (bila je namreč tudi 12-urna) je bil ob enih popoldan. Temperatura neugodna, čez 30°C, k sreči pa se je po dveh urah ulila ploha, ki je prinesla osvežitev.

1.300 metrski krogi po središču Kranja so se meni kar hitro obračali in brez večjih težav sem jih obrnil 50, kar je pomenilo končno razdaljo 65km in solidno 5. mesto med vsemi tekači.

V nadaljevanju se bom letos udeležil le še polmaratona na Triglav teku, ki bo v septembru in potem seveda še Ljubljanskega maratona - na 42km razdalji.

Po končanem teku v družbi z klubskim kolegom Miha Jeričem, ki je bil še hitrejši in osvojil 3. mesto

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page