top of page

Nočna 10ka

Po nekaj letih sem spet obiskal blejsko Nočno 10-ko. Zasluga gre predvsem moji firmi Iskraemeco, kjer zadnja leta kar pogosto sponzorirajo štartnine za najbolj prepoznavne slovenske teke.

Od Jošt traila je to prvi tekmovalni tek, saj sem se letos namenil dati prednost agilitiju. Tako je ostalega športanja bolj za vzorec, oziroma ga je le toliko, da ne bom čisto ven iz forme, ko me spet zagrabi želja po čem več.

O nočnem teku okoli Blejskega jezera, ne bom zgubljal besed - odlično organiziran, polno navdušenih tekačev, od čisto preprostih rekreativcev, do vrhunskih tekačev. Sam nisem imel kakih pričakovanj, saj je bila bera tekaških kilometrov na treningih res skromna, vseeno pa sem uspel tek zaključiti s solidnim časom 41:16.

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page