top of page

Leto 2016 pod črto

Tokrat kratek pregled in oceno preteklega leta podajam malce kasneje - po zaključku Kranjske zimske tekaške lige. Ta pri meni sodi prav tako v preteklo sezono, pa čeprav se konča šele sredi februarja naslednjega leta.

Vsega skupaj sem se udeležil 17 tekmovalnih tekov. Večino teh je bilo "tradicionalnih", poskusil pa sem tudi nekaj novih, da malce popestrim koledar tekem. Z rezultati sem, če potegnem pod črto, zadovoljen - tja pa sem kakšna zmaga, sicer pa vedno solidne uvrstitve.

Brdo - zadnji tek KZTL 2016/2017

Brdo - zadnji tek KZTL 2016/2017

Kar se tiče kolesarjenja sem tekmovanja popolnoma opustil. Precej redno sem obiskoval runde Gorenjskega glasa, pa tja pa sem še včasih sam - vsega skupaj približno 4 tisočake nabranih kilometrov.

Preostali prosti čas pa sem pretežno posvetil treningu agilitya, saj je naš pasji podmladek Taya res talent in je prav veselje delati z njo. Tako celo, da sem sklenil precejšen del časa tudi v bodoče posvetiti temu. Zdaj je stara eno leto, čaka naju še nekaj piljenja pri premagovanju ovir, meseca maja pa začneva hoditi na tekmovanja. To mi bo precej okrnilo letošnji koledar tekaških tekmovanj. Odločen pa sem, da treningi v glavnem ostanejo na podobnem nivoju, s tem pa tudi tekaška kondicija.

Taya - 11 mesecev, prava mala petarda...

Izbrane objave
Nedavne objave
Arhiv
Iskanje s Tagi
bottom of page